۞ عکسهایی که تا حالا ندیدی ۞

تصاویر دیدنی از بازیگران و خوانندگان ایرونی . سوژهای داغ ایرونی

۞ عکسهایی که تا حالا ندیدی ۞

تصاویر دیدنی از بازیگران و خوانندگان ایرونی . سوژهای داغ ایرونی

عکسهای جدید و دیدنی از هیلا اکرانی + بیوگرافی


برای دیدن عکسهای بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید!!!


بیوگرافی و عکسهای بازیگران سینما (هیلا اکرانی) متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۱ (همسر رضا آشتیانی)
هیلا اکرانی بازیگری را از بازی در فیلم« تلفن» آغاز کرده است و با این‌که تازه کار بوده، از همان ابتدا همواره نقش اول فیلم‌ها بوده است. او در سال۱۳۷۸در این فیلم بازی کرد و همین بهانه‌ای شد تا کارگردانان بسیاری به او پیشنهاد بازی بدهند. «هفت پرده» عنوان فیلم دیگر اوست که بلافاصله بعداز تلفن در آن ایفای نقش کرد. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «شور عشق»، «عروس رومشکان»، «تیک»، «خاک سرد»، « آنسوی انتظار»، «فریاد سکوت»، «آهو خانم»، «پلاک ۷»، «یازده و هفت دقیقه»، «خانه روباه» و «در انتهای خواب» اشاره کرد.اکرانی تصادف کرده است،حادثه دیده است و در زندگی با سختی‌ها و پستی و بلندی‌های بسیاری روبرو شده اما هیچ یک را به اندازه زلزله بم هولناک نمی‌داند


در این باره می‌گوید: «یک شب قبل از زلزله بم با پدرم که در بم بود صحبت کردم و به او خبر ازدواجم را دادم. گفتم که تصمیم گرفته‌ام ازدواج کنم. پدرم نمی‌توانست برای مدتی به تهران بیاید. قرار شد برایم رضایتنامه و وکالتنامه کتبی بفرستد. اما آن حادثه هولناک اتفاق افتاد. ۴۸ ساعت بعد، خبر زلزله را شنیدم. انگار حسی به من می‌گفت که پدرم در این زلزله آسیب جدی دیده است. همین طور هم شد. خبر رسید که پدرم فوت کرده است.»

هیلا اکرانی همان روز خودش را به بم می‌رساند، اما اثری از جنازه پدرش نمی‌بیند. پس از مدت زیادی بالاخره به کمک نیروهای امدادی، موفق به یافتن او می‌شود. می‌گوید:«به خانه‌ای که پدرم در آن زندگی می‌کرد رسیدم. دیدم هیچ چیز باقی نمانده و همه چیز با خاک یکسان شده است. وسایل شخصی پدرم را پیدا کردم و در آن نامه‌ای برای من که دختر ۲۵ ساله‌اش بودم، پیدا کردم. او برای من نامه نوشته بود. نامه را نگه داشته‌ام. او را دفن کردیم و به تهران برگشتیم. بعد از یک هفته وکالتنامه پدر برای ازدواج من به دستم رسید. وکالتنامه او زمانی رسید که خودش نبود. بدترین حادثه‌ای که برایم اتفاق افتاده همین است. همیشه با خودم می‌گویم چه خوب شد که آن شب صدای پدرم را شنیدم، اگر نه دیگر هیچ وقت فرصتی برای این کار پیدا نمی‌کردم. آن پنجشنبه برای من سخت‌ترین پنجشنبه عمرم بود.»

هیلا اکرانی امیدوار است که دیگر از این دست اتفاقات برای هیچ کس نیفتد که برایش بدترین حادثه و تلخ‌ترین اتفاق را رقم بزند.



 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما


 عکس   عکسهای هیلا اکرانی بازیگر سینما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد